December bildbomb

Hej alla som är på besök!
December blev i vanlig ordning helt galet laddad med både kul och tråk och uppdateringen har delvis därför inte blivit något bra. Men vill ändå dela med mig av skojigheterna december hade att erbjuda så här kommer det utan inbördes ordning. 
 
 
Jag hängde lite utebelysning och en gjorde en dörrkrans till min lilla lägga och måste säga att jag blev väldigt nöjd.
 
 
 
Min syster skaffade världens gosigaste kattunge som jag ska få äran att passa i mellandagarna.
 
 
Det kom lite snö till kära Malmö som försvann lika snabbt igen.
 
 
Jag fick för första gången i livet hugga gran och det var faktiskt fanta mig underbart. 
 
 
Jag spontanopererades och fick projektleda påklädningen av min lilla gran. 
 
Det var väl det som skett än så länge. Nu är det bara sista minuten julförberedelser kvar att hinna med innan den stora dagen. Skitsnabbt har det gått som vanligt. Är ni redo för jul?
Allmänt | |
Upp