Höstshopping

Badsäsongen är officiellt igång och jag insåg att jag inte hade en enda badbomb eller bubbelbit hemma vilket inte kan klassas som annat än skandal. Även om jag inte är lika besatt av Lush som jag har varit (har knappt badat alls i sommar) kände jag att det var dags att köpa några av mina gamla favoriter och även några nyare saker. De har dessutom fått in sina halloweenprodukter vilket inte gjorde saken sämre. Julsakerna ska tydligen släppas imorgon men jag väntar med dem tills jag använt upp dagens skörd tror jag. 
 
 
Favoriten Lord of Misrule (gröna bollen) är tillbaka. Duschkrämen Sleepy tillhör ordinarie sortiment men det är min signaturdoft och jag har nästan slut på duschkräm så även den fick följa med hem. Jag blev lite överexalterad av den lilla halloweenpumpans utseende tror jag för jag insåg nu när jag kommit hem att den stinker... oh well
Allmänt | |
Upp