Vilken tv-serie

Jag frågade häromdagen vilken julfilm ni helst skulle bo i och dagens fråga är, Vilken TV-serie skulle ni helst fira jul i?
 
Jag hade konstigt nog valt Family Guy. Skumt val jag vet. Jag hade inte velat bo i Family Guy världen för alltid men deras julavsnitt är alltid så mysiga. Där är alltid snö och överpyntade hus och som pricken över i finns Tomten på riktigt. Plus att de sjunger bra julsånger!
 
 
Vilken TV-värld hade ni valt?
Allmänt | |
#1 - - Anette - En fin jul:

Jag tror att jag valt TV-serien Vänner, mest kanske för att de är så goda vänner och verkar ha det så mysigt tillsammans :)

Svar: Ja det hade nog varit mitt andra val :)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Jul hos Linda:

Jag hade definitivt valt Gilmore Girls. De har det så mysigt :)

Svar: Åh Gilmore girls glömde jag! Ja där är fantastiskt mysigt!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp