Jul i juli

Jag och mina systrar bestämde under semesterns gång att när vi kommit hem från Slovenien skulle vi ha en juldag hemma hos mig. Igår slog det in och det var en perfekt dag för det eftersom regnet öste ner hela eftermiddagen. Vi bakade lussebullar, drack varm choklad och såg på julfilm. Även mammut och papput tittade in även om jag misstänker att det var mest för lussebullarnas skull. 
 
 
 
Jag tycker detta ska bli en ny sommartradition för oss haha. Idag när jag vaknade luktade lägenheten fortfarande av lussebullar och mitt christmas memories ljus från yankee candle och nu är jag helt uppfylld av julglädje haha. 
 
Vad gäller bloggen väntar jag nog en månad till innan den kickas igång för säsongen men jag längtar redan till det! Hur har alla andra julbloggare det för tillfället? Är det jullängtan eller sommarnjut som gäller för er?
Allmänt | |
#1 - - Johanna firar jul ♡:

Det blev julfilm här också i går :P Inga lussebullar dock...

Svar: Haha! Bra att inte vara ensam i galenskapen. Men jag kan inte hjälpa det, jag vill ha jul nuuuu haha
mykindofchristmas.blogg.se

Upp