12 pubs of christmas

Glad tredje advent allesammans! Jag kom precis hem från jobb så har inte ens hunnit tända adventsljuset ännu.
 
Gårdagen var jätterolig. Min systers sambos fotbollslag hade organiserat ett 12 pubs of christmas arrangemang. Det var så roligt. Vi började kvällen på Fagans där det blev julmiddag. Alla hade julkläder på sig vilket gjorde det hela mycket trevligare. Efter det gick vi från bar till bar medan vi spelade och sjöng med till hög julmusik. Varje bar hade en regel som behövde följas till exempel du får inte hålla i din egen dricka, du får inte använda förnamn, när vi ropar "shark" får inga fötter nudda golvet. Bröt man mot reglerna fick man ett straff som att sjunga en sång högt. Själv skulle jag jobba idag så jag kunde inte följa med till alla 12. Ikväll ska jag i alla fall skämma bort mig med en hårinpackning och ansiktsmask och så klart lite julfilm. 
 
 
 
Middag på Fagans
 
 
 
Bar nr 2
 
 
Kolla mina demoniska ögon när jag matar min syster med öl haha
 
Allmänt | |
Upp