Santa Claus Village

Jag har alltid motsatt mig idén att tomten skulle bo i Finland... Jag menar, vilken idiot som helst vet ju att Tomten bor på Nordpolen. Det är en no brainer. Detta stället verkar hur som haver väldigt mysigt och jag hade så gärna åkt dit.  
 
 
Det är alltså ett riktigt ställe. Här kan en boka rum om lusten faller på. För mig som dessutom alltid har velat se norrskenet är detta ju drömmen.
Allmänt | |
#1 - - Ulrika:

Kände ju till detta, men har inte forskat så mkt i det finska tomtelandet, men nu när jag läste blev jag intresserad! Kollade lite - fina stugor med, om jag förstår det rätt, glastak för norrskensskådning! Sedan kollade jag bokningarna..... 16 000!!! Typ för en eller två nätter.... Tror jag får svårt att övertyga min man om nödvändigheten att åka dit nästa år, plus att restaurangutbudet verkade väl torftigt....

Svar: Hahaha oj det var ett saftigt pris. Känns som om Tomten borde vara lite mer givmild än så ;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp