Ugly christmas sweaters

Vi har alla sett de överdrivna tröjorna med julmotiv i 3D, blinkade ljus, plingande bjällror och ibland till och med julmusik som spelas från dem. De flesta tycker nog dessa tröjor är smaklösa och skulle aldrig drömma om att ta en på sig. Inte jag dock. Många julnördar kan säkert relatera när jag säger att ju mer krimskrams desto bättre. Mitt mål i år är att hitta tröjor med mer paljetter och starkare ljus än någonsin innan. Så nu tänker jag inte kalla dem Ugly christmas sweaters längre för jag tycker helt enkelt inte de är fula. Utan de är bland det finaste som finns haha. 
 
 
 
Okej denna sista kanske är lite ful...
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Camilla:

Hear hear! Mer jultröjor åt folket! Fast den sista var inte särskilt vacker.. ;)

Svar: Haha men den är i alla fall unik!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - josefine:

Haha, den sista kanske är lite kall att ha på vintern ;)

Svar: Jo så är det nog;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp