Juliga band

Jag är medveten om att följande inlägg kommer få mig att framstå som en 90 år gammal dam men här kommer det ändå.
 
Jag önskar att jag hade en låda full av fina band att använda till inslagningar. Helst av allt juliga band då. Eller om vi får önska hade jag gärna velat ha ett helt rum fyllt av presentpapper och presenttaggar och band och allt annat i inslagningsväg. Men eftersom det inte är en möjlighet just nu får jag väl va lite mer realistisk och satsa på endast banden. Jag tänkte att jag i år skulle försöka samla ihop massa fina band och ha det i en låda så det bara är att dra fram när jag ska slå in presenter. Och det fina med att köpa tygband är att en kan återanvända dem. Så det är faktiskt väldigt ekonomiskt. Om en kan se förbi det faktum att en lagt hundratalskronor på något så onödigt som fina band haha.
 
 
 
Allmänt | |
Upp