Candles, candles, candles!!!

Nu ni alla galna ljusälskare ska ni få höra en historia som kommer få ert öga att rycka av avundsjuka. Den började med att min vän Maja skulle åka till New York. I och med detta såg jag min chans och bad henne ta sig en tur till Bath & Body Works åt mig och köpa några ljus. Long story short så råkade hon köpa mer än jag bett om och det blev lite dyrt haha. Men det kommer jag över tack vare alla fantastiska ljus som jag nu har. 
 
MEN! Ni har inte hört det bästa än. Hon drog även upp två presenter ur sin väska. Hon hade varit på ett Yankee Candle outlet och köpt inte en utan två stora Yankee Candles till mig! 
 
Jag kan ju lugnt säga att jag aldrig varit så här tillfredsställd förut. Ur ett ljusperspektiv haha. Så tack Mojo för detta, nu har jag mer ljus än jag vet vad jag ska göra av dem.
 
 
Här är då Pumpkin Pecan Waffles som luktar varma bakverk med vanilj, Leaves som doftar av färska äpplen och Sweet Cinnamon Pumpkin som doftar allra mest av nejlikor och farinsocker.
 
 
Inte att förglömma är dessa underbara Yankee Candles i dofterna Pumpkin Festival som luktar fräscht och kryddigt på samma gång och Christmas Memories som nog alla julälskare haft eller har drömt om att ha någon gång. Det luktar som allt gott man bakar till jul. 
 
Christmas Memories sparar jag så klart till advent/december men de andra kan jag nu bränna till hjärtats lust. Jag vet faktiskt inte ens om jag kommer kunna bränna alla i oktober november men jag ska göra mitt allra bästa haha. 
 
Så erkänn nu alla ljusälskare. Visst har ni aldrig varit så här avundsjuka haha;)
 
 
Doftljus | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Åh, vilken lycka! Helt klart avis!

Svar: Haha :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Anonym:

Jag är avundsjuk på alla som vågar ha doftljus hemma. Som sann hypokondriker har jag lyckats snappa upp hur "farligt" det är med doftljus och jag vågar numera knappt gå in i affären här hemma som säljer Yanke Candles 🙈

Svar: Haha åh! Själv röker jag inte och lever ett ganska hälsosamt liv i allmänhet så jag tror inte ett par doftljus tar kål på mig. I alla fall inte de närmsta åren ;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp