Allers julmagasin

Idag blev det julmys minsann eftersom Allers julmagasin kom ut i affärer idag. Jag var ju bara tvungen att plocka fram pepparkakor och varm choklad för att njuta av stunden. Till det lyssnade jag på Leona Lewis julskiva. Jag visste faktiskt inte att hon hade en. Den är okej men inte någon jätte stämningshöjare. 
 
Angående Allers var den i princip som alla andra år. Inte jättebra men några få idéer fick jag allt.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Svensk Jul:

Du har slagit på stort med varm choklad, pepparkakor och ljus. Sugen jag blev på varm choklad nu måste jag nog göra ikväll ;)

Själv hade ett tjo med att få läsa tidningen i fred utan att min dotter skulle va med. Så fick bli en lugn stund i sängen medan min man busade med henne. :)

Svar: Haha men det låter också rätt mysigt!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp