Världens juligaste dag

Glad första advent allesammans! Idag började jag dagen med att baka saffransscones till frukost. Det gjorde det lite mer officiellt att nu är det jul liksom. Sedan gick jag till kyrkan med Mamma och systrarna. Det var väldigt mysigt med alla julsånger. Efter det åkte vi in till Limhamn för att se deras julskyltning. Det blev lite glöggte och mer julgransprydnader där för min del. Men jag tror jag väntar med att visa det tills jag har min gran. 
 
Mamma köpte i alla fall en jättefin krans som nu hänger på dörren och jag ska nu sätta ihop vårt pepparkakshus. Det känns som jag inte riktigt hinner blogga om allt juligt som händer nu haha. Men jag ska försöka. Detta är trots allt den mest intressanta tiden på året!
 
 
 
 
Limhamns julmarknad
 
 
Kransen 
 
 
Och en lussebullssmaskande Maxi
Allmänt | |
Upp