Shopping galore

Det var ju oundvikligt att plånboken inte skulle få ta lite stryk under helgen i Liverpool. Precis som tidigare år kunde jag inte kontrollera mig när jag såg allt det underbart juliga som erbjöds på ett silverfat. Dock måste jag säga att jag var lite besviken över jultröjeutbudet i år. Jag hade bestämt mig i förväg att jag skulle köpa en med blinkande ljus och bjällror (något som erbjudits alla andra år vi varit där) men kunde till min stora besvikelse inte hitta någon. Inte ens på Primark som brukar vara jultröjornas paradis kunde ge mig vad jag sökte. 
 
Meeeeen... det var inte som om jag inte spenderade ändå hehe. Så här är en liten haul för er som är intresserade, minus de julklapparna jag köpte så klart.
 
 
På Primark köpte jag en stor härlig filt att slänga på soffan och ett par juliga cosy socks...
 
 
... och juliga lösnaglar att ha till jul eftersom jag har börjat med den dåliga ovanan att bita på naglarna igen...
 
 
...en fantastisk pingvinmugg (jag verkar gilla pingviner i år) att add to my collection of christmas muggs och en mössa med bjällror att ha varje dag i december haha...
 
 
...och en jättefin, vardaglig jultröja plus ett mysigt nattlinne med The Snowman tema...
 
 
... Och en fantastisk Disney pyjamas att ha kvällen innan julafton som mina systrar också köpte.
 
 
På Forever21 köpte jag en miniryggsäck och ett par örhängen. Inte juliga men härliga ändå.
 
 
På Next köpte jag tre diffusers med olika juldofter för hemmet och på John Lewis hittade jag denna sjukt fina kransen som jag ska hänga på insidan av min dörr.
 
 
Sist men inte minst har vi Lush där jag köpte well...det där (Den röda glittriga skon luktar typ som glögg fyi).
 
Allmänt | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Det är ju helt omöjligt att inte shoppa loss på Primark :D

Svar: Ja asså det är ju tur det inte finns i Sverige haha
mykindofchristmas.blogg.se

Upp