Nu knyter säcken snart ihop sig

Ja ni, nu är ju faktiskt tiden vi alla längtat efter så gott som här och julpirret börjar sprida sig genom kroppen. Det innebär också att alla roligheter som kommer med julen också snart infaller sig. Jag har redan planerat en första adventsgudstjänst och julmarknad med mamma och systrarna, en julbaksdag med Maja och en adventsmyskväll med tjejerna vars infall beror lite på när de långsamma hantverkarna hemma hos mig behagar bli klara. Utöver detta har jag många mysstynder inplanerade också som bara innebär en julfilm och julsnacks. 
 
Vad har ni för roliga julaktiviteter planerade?
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anette - En fin jul:

Visst är det härligt att vi är där, första advent på söndag då börjar det på riktigt. Själv ska jag åka till Stockholm över helgen, ser fram emot full fart på juldekorationer och julskyltning. För övrigt planerar jag att bara njuta av advent med levande ljus, julmusik, julfilmer, glögg, pepparkakor, skumtomtar och allt annat som hör till julen.

Svar: Gud vad mysigt det låter!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp