God morgon!

Jag kan börja med att säga att jag är ganska avundsjuk på Stockholms snökaos. Här har det mesta av snön redan försvunnit men det är i alla fall en härligt frostig morgon. Igårkväll såg jag ännu en julfilm hos min syster nämligen Fred Claus som är den enda Vince Vaughn filmen jag kan tolerera och nu sitter jag här och fasar för denna långa dagen. Jag ska vara i skolan till fem och sedan direkt till jobb efter det. 
 
Nu önskar jag att hantverkarna bara var färdiga så jag kunde julpynta hemma. Det hade gjort allting mycket bättre  (deppigheten just nu beror på utkomsten av Usas presidentval vilket jag bara försöker glömma). 
 
Jaja det finns en del kul också. Det är bara en vecka till vi ska till Liverpool vilket är det officiella starskottet för julen och sedan är det bara en vecka till första advent!
 
 
Maxi var julig igår!
Allmänt | |
Upp