Gaaaaah imorgon!!!

Imorgon är det första advent! Det är ju helt sjukt!!! Jag har just förberett adventsstaken. Den är ju likadan varje år men det känns så härligt när den kommer fram igen. Utöver det har jag idag varit på stan och köpt lite mer julsaker. Jag hade även en plan att sätta ihop årets pepparkakshus men delarna jag bakade är så mjuka så jag vet inte hur jag ska göra haha. Har lämnat dem framme i köket nu i hopp om att de ska stelna. Vet inte vad som gick fel. De kändes okej när jag tog ut dem ur ugnen. 
 
Nu ska jag snart iväg för en adventsmys kväll med tjejerna. Dock är jag sjukt trött efter att ha varit uppe allt för länge inatt på grund av den enorma besvikelsen som var Gilmore Girls återupplivningen. Jaja det blir nog mysigt. Förutsatt att jag inte somnar. 
 
 
Allmänt | |
Upp