Jul, jul strålande jul

Hej allihopa (om det fortfarande är några som tittar in här då och då)! Jag funderar faktiskt över vad ni andra julbloggare har för er så här under resten av året vi inte blogga och tänker mycket på den kommande julen redan. Visst ser jag fram emot vår och sommar också men jag och min syster pratade om det och kom överens om att vi kan längta till andra saker men fortfarande längta till julen efteråt. Till skillnad från när vi längtar till julen då vi inte alls längtar till något efteråt.
 
Hur som helst gick jag ikväll i jultankar men eftersom jag inte har något att pyssla med så här i april månad tyckte jag det var perfekt tid att slänga in ett inlägg i min älskade blogg. Jag sitter här i min nya lägenhet (jag har nämligen flyttat) och tänker på hur jag ska dekorera allt inför julen och kan knappt bärga mig. Pinterest är min bästa vän när det inte finns något annat juligt i världen att roa mig med. Jag har även  börjat samla på de fantastiska tekopparna från fyrklöverns disney servis. Gud vad det ska bli mysigt att dricka julte ur dem på julaftons morgon. Nu rabblar jag bara. Jag ska gå och försöka njuta av nuet. Hoppas ni alla har ett underbart år än så länge så!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Charlie CS- Kulturtant som älskar julen:

Många julbloggare slänger ju in ett inlägg då och då! Jag har en kulturblogg som jag håller igång resten av året. Jennys jul bloggar rätt frekvent året om.

Just nu håller jag och en bloggkollega på att planera ett event den 10 september. #bloggjkpg2016. Där kommer vi bland annat ha en julbloggsträff. Jag vet inte riktigt var du bor? men kolla gärna in http://bloggjkpg.wordpress.com
Ha det fint!

Svar: Tur är ju det så man har något att läsa under resten av året ;) Jag befinner mig dessvärre i Malmö så det är ju en bit. Ha det fint du med!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp