Gunry jultvål

Många här har talat om Gunrys jultvålar och jag såg dem även i mitt lilla Rustablad jag snodde igår. jag ska köpa en eller kanske två men undrar vilka som luktar mest jul. Vad säger ni som har provat dem? Jag är inget stort fan av pepparmint så den blir det nog inte men vilken av de andra är bäst?
 
 
shopping | |
#1 - - Maria:

Apelsin och nejlika köpte jag förra vintern, då det var den enda som fanns kvar på rusta, haha! Jag kommer inte köpa den igen. Den kändes lite..tråkig? Tycker den var väldigt varm i doften och kände mest bara lukten av apelsin. Jag är mest nyfiken på pepparkaka :)

Svar: Från första intrycket lutar jag mest åt pepparkaka också faktiskt!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Thilda:

Jag hade både pepparkaka och polkagris förra året och båda luktar så gott. men min favvo var polkafrisen :)

Svar: Jag gillar pepparkakan mest baserat på utseendet. Pepparkaksgubben är så söt!
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Nathalie - hejtomtegubbar:

Pepparkaka! Utan tvekan, jag älskar den! Har redan laddat upp ett par stycken haha :) Och på andra plats kommer apelsin å nejlika, äpple å kanel är ganska svag i doften å polkagris luktar... mint, bara mint! Så den går helt bort för mig, tycker inte om den. Men alla har olika smaker (dofter?) haha

Svar: Jag lutar åt pepparkakan faktiskt! :) Förstår inte riktigt varför folk sammankopplar mint med julen..
mykindofchristmas.blogg.se

Upp