Är det okej?

Jag har tidigare skrivit om att jag nog skulle köpa en Yankee Candle adventskalender till mig själv, de var så fina och kostade bara runt 299 om jag inte minns fel. Well, jag var för långsam och den varianten finns nu inte kvar på hemsidan. Jag gissar på att det var förra årets version som reades ut därför att nu finns det en ny version till priset 499. Den är verkligen fin och det hade varit underbart att få tända en ny doft varje dag men jag vet inte om jag kan rättfärdiga detta köpet efter vad jag spenderade i Liverpool. Dessutom har vi ju två månader av mycket spenderande framför oss. Samtidigt har jag aldrig haft något annat än den klassiska chokladkalendern så på det viset kanske jag förtjänar den haha. Vad hade ni gjort?
 
 
 
Julkalendrar | |
#1 - - Olivia - LJUVA JUL:

Du har ingen i England eller USA som kan skicka dig den? De är ju så himla mycket billigare där än här :)

Svar: Tyvärr har jag ju inte det :(
mykindofchristmas.blogg.se

Upp