Yankee Candle

Hösten måste nog vara min absoluta favoritårstid även om jag velar fram och tillbaka hela tiden. Jag älskar givetvis vintern också men efter en viss tid av extrem kyla (som vi alla vet kan pågå flera månader för länge i vårt lilla land) kan till och med jag känna att vintern stannar längre än den är välkommen. Under hösten är det dock perfekt temperatur och alltid tid för en mysig stund med filtar och te. Jag älskar när löven ändrar färg och även regnet bidrar till mysfaktorn. Men det bästa är nog att man kan break out alla sina doftljus igen. Under hösten är det väldigt få kvällar då jag inte tänder ljus eftersom jag är besatt av mysstämningen de ger. 
 
Som alla andra julbloggare lider jag av ett beroende till Yankee Candles. De är absolut det märke med högst kvalité och bredast sortiment som finns att få tag på i Sverige och under de kalla månaderna spenderar jag flera härliga slantar på dem. Jag har så smått börjat kolla igenom hemsidan efter olika höstdofter och hittat de jag helst vill testa i år. 
 
 
 
Sedan är kitchen spice min absoluta favorit från förra året och en jag definitivt kommer köpa igen.Dessutom har jag en milslång lista av andra dofter som jag vill testa till jul. Jag börjar tänka att jag nog borde sätta upp ett sparkonto endast för alla yankee candles som köps under de kallare månaderna ;)
 
 
Doftljus | |
#1 - - Denise - Min Glittriga Jul:

Ärligt talat har jag aldrig haft en Yankee Candle ljus, men jag måste nog ta och införskaffa de, haha :)

Svar: Ja du måste verkligen! Rekommenderar verkligen kitchen spice. Det är verkligen jul i ett ljus :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Annie:

Jag fullkomligt ÄLSKAR Yankee Candles! Tyvärr har jag inte haft råd att köpa dem på ett par år, och det är RIKTIGT tråkigt, eftersom de är bäst!

Svar: Jag vet! Sjukt härliga! Men du kan ju alltid investera i en av deras brännare, så kan du köpa vaxkakorna istället som är mycket billigare! :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp