Bath and body works

Förra året när min kompis Maja var i New York skickade jag ut henne på ett viktigt uppdrag till bath and body works. Jag var nämligen fast besluten att lägga vantarna på några av deras höstiga ljus. Hon slutförde uppdraget och jag älskade ljusen mer än några andra doftljus jag någonsin haft tror jag. Därför blev jag väldigt exalterad när hon i år berättade att hon skulle till Montreal. Efter en snabb googling såg jag att de har bath and body works i Montreal och Maja fick ännu ett viktigt uppdrag. Tyvärr hade de inte fått in ala höstljus än men två fick jag åtminstone och de är fantastiska.
 
 
Pumpkin pecan waffles hade jag förra året och den är helt sjuk! Den luktar varma, sockrade nötter, söt lönnsirap och vaniljsås. Pumpkin apple luktar trots namnet inte pumpa men däremot är äpple och kanel också två helt fantastiska dofter. Jag ska vänta med att tända dem till det blir lite mer officiell höst men för tillfället luktar de tillräckligt även utan att jag har tänt dem. Med locken på till och med. These babies are strong!
Doftljus | |
Upp