Ny säsong

Hej, 
 
Den bästa tiden på året är här. Jag njuter varje gång jag går utanför dörren av den kyliga, väldoftande luften och de vackra färgerna överallt. Jag försöker ta så mycket tid som möligt att uppskatta allt med höst innan det blir dags för vinter. För någon vecka sedan satte jag ihop denna krans till dörren och satte en liten lykta och pumpor utanför dörren och nu blir jag så glad varje gång jag kommer hem. 
 
I ärlighetens namn tror jag inte det kommer bli så mycket bloggande i år men jag ville ändå hoppa in och checka läget nu när en ny säsong är igång. Jag tycker det är mysigt att kunna gå tillbaka i tiden och se vad jag gjorde föregående år vi den här tiden så lite bilder och bloggande ska jag försöka klämma in. Jag hoppas de som fortfarande är med här kommer gilla det lilla innehåll det blir i alla fall. 
 
Allmänt | |
Upp