Uppstart

Tjenare!
Det var ju ett tag sedan... Jag har nog aldrig startat bloggen så här sent och var osäker på om jag skulle göra det alls i år på grund av reasons men kände ändå att jag ville det. Det tillför ännu en mysfaktor till julen och hösten och jag tror att vi alla behöver mer av det just nu. 
 
Det kommer dock inte bli så mycket som tidigare. Jag kommer skriva när jag känner att jag har något att skriva om. Jag tror inte ni behöver en till som delar med sig av alla affärers julnyheter. Därför blir det mest när något höst/jul/mysigt händer i mitt liv. 
 
Idag plockade jag fram mina julmuggar för första gången i år och gjorde en kopp varm choklad. Det var väl också det som gav mig lusten att kika in här. Anyways. Ska nog gå och läsa lita andra bloggar för första gången för säsongen. Hörs någon gång snart!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Kul att du är tillbaka! Jag har alltid kört lite på det stuket på min blogg, det blir inlägg när jag har något juligt att dela med mig av. Julnyheter finns det så många som bloggar om ändå. :) Superfin julmugg du har!

Svar: Ja men precis, håller helt med! :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp