In this town we call home...

Everyone hail to the pumpkin song!
 
Nu har det blivit dags för mig att se första julfilmen för säsongen! Jag börjar alltid julfilmssäsongen med den underbara filmen "The Nightmare Before Christmas" eftersom att det är en bra övergångsfilm mellan Halloween och jul. Vanligtvis firar jag 31 oktober med den men eftersom jag jobbar imorgon kväll kör vi det idag istället. Jag kom precis upp ur ett halloweenigt bubbelbad och gjorde mig en kopp chai te och hoppade in i julpyjamasen så nu är jag helt avslappnad och redo för film.
 
Jag har också än så länge lyckats med att ta saker som de kommer denna säsongen. Längtar inte för mycket till saker och ting men njuter till fullo av dem när de väl kommer. Jag lyssnade till exempel inte på julmusik förrän förra veckan vilket är väldigt, väldigt sent i min värld och jag har inte varit sugen på att se på julfilmer heller. Nu börjar dock lusten komma mer och mer och jag är så glad att vara just i den säsongen jag är för tillfället.
 
 
Nej jag sitter inte och pointar så med foten vanligtvis men vad gör man inte för bilden... som sen också blev ful haha. Men skitsamma jag vill njuta av filmen och inte kämpa med att ta en fin bild.
Allmänt | |
Upp