Min halloween var bättre än din!

Väldigt, väldigt bra var den i alla fall. Mina systrars årliga fest var den bästa de haft än så länge och jag vann första pris för bästa utklädnad vilket jag så klart är väldigt stolt över haha. Utöver det så var det bara en så rolig kväll. Så många happy faces, fina kostymer och roligt folk. Älskar halloween. 
 
 
I år var jag Corpse Bride från Tim Burtons film. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med sminkningen om jag får säga det själv.
 
 
Såg konstant bekymrad ut hela kvällen.
 
 
Min partner in crime, Sally från The Nightmare Before Christmas
 
 
Inne på toan på festen hade de pyntat fint och spelades upp en läskig röst som läste förbannelser på latin. Den toan gick jag inte på själv kan jag säga.
 
 
Mördarclown, snyggt skelett och Natalie Portman i Leon.
 
 
Blev hypnotiserad av Karsten Torebjer
 
 
 
Paris Hilton, Lady Gaga och zombiesnövit
 
 
Allmänt | |
Upp