Har jag glömt julen i år?

Min lillasyster påpekade för mig igår att jag inte verkar längta till julen lika mycket i år som tidigare eftersom jag inte bloggade så mycket. Jag förklarade för henne och nu för er att jag längtar precis lika mycket som tidigare men att jag bara inte har något juligt att blogga om för tillfället. Jag känner inte heller att det är lönt att skriva om julnyheter eftersom de flesta andra bloggare gör det. Däremot njuter jag mer av allt juligt/höstigt än tidigare och njuter verkligen av nuet. Just nu sitter jag till exempel här och äter ramen, dricker julmust och lyssnar på julmusik och har galet mycket julkänslor. Men jag kommer säkert blogga mer när det händer mer juliga saker om en vecka eller två. Hoppas i alla fall ni som tittar in här tycker om att läsa när jag väl skriver.
 
 
Bild på min fina gran förra året
Allmänt | |
Upp