Julen 2018

God jul allesammans! Ännu en julafton har kommit och gått och jag är så tacksam att jag fått fira ännu en otroligt fin jul med min familj. Dagen var sig lik med strumpöppning, tomtegröt, Kalle Anka mat och familj med lite pulka åk där emellan eftersom vi hade turen att få en vit jul i år. Det enda jag hade velat ändra på hade varit att ha Farmor och Jon där men Farmor var tyvärr sjuk så de ringde under dagen och ställde in. Jag insåg nu när jag skulle försöka hitta en bild att lägga upp att jag inte tog speciellt många men det betyder väl bara att jag njöt av nuet desto mer. Jag hoppas i alla fall ni alla hade en magisk julafton. Nu ska jag njuta av juldagen som passande nog är snölös. Julen försvann och tog med sig snön...
 
 
 
 
Snölek
 
 
 
 
 
Att ha christmas crackers på julbordet var en ny rolig touch!
 
 
 
Min syster hade gjort detta julbingo som spelades under dagens gång. Jag lyckades vinna och det var jättekul att ha att göra under dagen!
 
Allmänt | |
#1 - - Michelle:

Åh vilken bra idé!!

Jag skulle vilja ha något sådan också, men vi håller på och skapa nya jultraditioner så blir inte lika självklara rutor. Men jag får fundera ut något :)

Tack för att du delar! :)

Upp