Halvvägs till jul

Okej jag vet att det är konstigt att skriva här i maj men faktum är att på grund av det vidriga vädret vi haft har jag längtat jättemycket till jul de senaste veckorna. Därför kokade jag idag lite risgrynsgröt och sitter nu och avnjuter den till Elf. Vi är ju ändå typ halvvägs till jul så jag tänker inte få dåligt samvete haha. Hur har ni det så här mitt i våren? Någon annan med lite jullängtan?
 
 
Vet någon förresten vad som hänt med julbloggar.se? Jag har inte kunnat gå in där på flera veckor...
Allmänt | |
#1 - - Åsa:

Åh, vad mysigt!
Visst, det ska bli skönt med lite sommar men jag längtar faktiskt jättemycket till julen redan.

Svar: Då är vi två :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Johanna firar jul:

Jag har lite jullängtan, men mest så saknar jag alla julbloggar. Håller på för fullt med att planera årets utseende på min egna xD

Svar: Jag saknar också alla julbloggar :( därför är det jobbigt att julbloggar.se ligger nere. Hoppas den kommer tillbaka i tid till säsongen!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp