Perfekt kväll

Detta var jag igår kväll. Ihopkurad på soffan med min must och min Allers. Fick även lära mig att det uttalas Allers och inte Allérs... Känns lite som när jag fick veta att det hette ApotEkarnes och inte ApotekArnes...
 
Jag blev överlycklig när jag äntligen upptäckte julmust i affären och precis bredvid den var pepparkakorna. Dock kunde jag först inte hitta tidningen och blev jätteledsen men hade som tur var med mig min kära Mammut som är mycket bättre på att hitta än vad jag är. 
 
 
Julmys | |
#1 - - Anette - En fin jul:

Så mysigt och juligt det ser ut. Ser fram emot att kunna få till en sådan kväll jag också inom den närmaste tiden. Jultidning, julmust och pepparkakor, vad mer kan man begära :)

Svar: Inget mer haha! Är det mysigaste man kan göra :)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Camilla:

Åh guu! Jag har alltid trott att det heter ApotekarNAs.. Jag är förvirrad.

Svar: Hahah! Alla har sina sätt att säga det verkar det som XD
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - minglittrigajul.blogg.se:

Men gooott! Tror minsann jag får ta och köpa julmust snart :)

Svar: Gör det! När jag öppnade flaskan och kände lukten... asså det var jul!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp