Liverpoolfynd

Jag kan ju säga att Liverpool är ett himmelrike för alla julälskare shopping wise, eller en dödsfälla. Either or. Jag gjorde av med mer pengar än jag egentligen har men jag får väl säga att det var värt det. Jag köpte lite kläder utöver det jag visar här men jag tyckte bara det jag anser juligt/vintrigt passar att visa här på bloggen. 
 
 
Jag var givetvis på Lush. En badbomb är inte med på bild för den är söndersmulad i sin påse haha.
 
 
Denna klänningen och koftan köpte jag på Next. Klänningen tänkte jag blir bra till julbord och julafton. Koftan blir bra varje dag i vinter.
 
 
 Denna fantastiska pyjamasen och tofflorna är även dessa köpte på next. Är kär!
 
 
Kära gamla Primark.  En duk till juldukningen, cozy socks, en tröja och jultrosor. Ingen jul utan jultrosor haha.
 
 
En pepparkaksparfym från The Library Of Frangrance.
 
 
En tomtemugg och tomtemobilskal (som givetvis redan är satt på telefonen) från Cath Kidston.
 
 
Och lite härliga doftljus från Yankee Candle. Dock inget Kitchen Spice :( 
 
Jag kan ju inte vara annat än nöjd med shoppingen denna helgen haha. Längtar till att inviga allting!
 
 
shopping | |
#1 - - Josefine:

ÅÅÅh vad mycket shopping! Hur är för övrigt dem där trollstavarna från Lush? Vill gärna köpa den i julklapp till någon men är dem verkligen återanvändbara som de påstår? :)

Svar: Den guldiga är ny för i år men den rosa är en gammal favorit. De är absolut återanvändbara men hur många gånger beror på hur mycket bubblor du vill ha. För mig räcker den till 3-4 bad. Se bara till att "irritera" bubblorna alltså röra om i vattnet medan du tappar upp badet så får du extra mycket bubbel utav det! :)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Anonym:

Var är jultröjorna??? /Farn

Svar: Dom ska få ett eget inlägg hehe
mykindofchristmas.blogg.se

Upp