17 maj

Hej mina vänner! Nu är det maj månad. Halva året har snart gått och vi kommer snart vara närmare julen än början av året vilket är så sjukt och jag får lite smått panik bara av tanken. Inte för att julen kommer igen utan för att tiden går så snabbt och jag vill bara hitta pausknappen. 
 
Hur går det för er nu då alla julälskare? Nu när vi varit utan vår drog i snart ett halvår? För mig har lite småtankar börjat ploppa upp här och där. Mest för att jag har blivit besatt av Pinterest (var har jag varit all this time?) och där finns ju så många härliga ideér för julen att det får fingrarna att klia. Jag har inte börjat planera än och tänker hålla mig till det börjar bli lite mer normalt (i alla fall för oss julbloggare) men det är väl helt okej med ett litet julåterfall så här cirka 6 månader senare? Right? okay then...
 
 
 
Pinterest | |
#1 - - Michelle:

Jag hänger också på pinterest och kikar på juliga idéer. Jag ska också försöka hålla mig ett tag till :)

Svar: Vi klarar oss nog ett par månader till va? ;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp