Funderingar och julte

Imorgon fyller jag år. Ett år äldre and none the wiser. Åldersnojan börjar kicka in även om det är pinsamt att erkänna det. Men att jag ska föreställa en vuxen när jag inte känner att jag är en dag över 13 är svårt att acceptera haha. In other news så har jag börjat tänka på julen lite igen (som om jag någonsin slutade). Jag kommer inte börja blogga än men kände för att slänga in en liten uppdatering nu när livet återgått till det normala.
 
Jag kan inte minnas om jag bloggade om detta te när jag köpte det i julas men jag blev kär i förpackningen och tänkte att ett örtte skulle va perfekt före läggdags. Men det smakade tyvärr som smör och stall. Det var nog utan tvekan det vidrigaste te jag druckit och jag satte undan det längst bak i teskåpet och drog fram det först när jag hade en förkylning från hell och ändå inte kunde känna smaken. Idag beslutade jag mig för att ge det en ny chans men nej.. Det smakar fortfarande ladugård.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Annie:

Kul att höra ifrån dig:) Det är ju inte direkt fart på julbloggarna just nu annars haha! Jag har faktiskt inte haft några tankar på nästa jul vilket är ganska skönt faktiskt. Det känns som jag krämade ur allt jag kunde av julen senaste gången så nu är jag nöjd ett tag framöver...

Svar: Nej det är härligt att kunna njuta av nuet också! Önskar dig en underbar vår och sommar :)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Camilla:

Haha, härligt att en inte är ensam! Men vi får nog allt lägga lite band på oss ;) Och Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack så mycket! Ja vi får vara starka ett tag till :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp