Juligt te

Förlåt, förlåt, förlåt jag ska inte börja blogga än jag lovar men jag råkade köpa något som helt enkelt måste skrivas om. När jag var på Coop härom dagen hittade jag ett choco chai från Yogi Tea som jag tyckte lät gott. Choklad och chai ihop kan väl inte gå fel liksom. Men när jag smakade och luktade på det var det bättre än jag någonsin hade kunnat tro haha. Det luktar/smakar som nybakade pepparkakor, fresh out the oven med en liten hint av choklad. Detta är det perfekta teet nu om ni vill ha en julig smak men samtidigt vill dölja för omvärlden att ni redan drömmer om julmys haha. 
 
 
Julgott | |
#1 - - Annie:

Vad då?! Så KLART ska du börja julblogga nu:)) Det låter som ett gott té - synd bara att jag inte gillar té...haha!

Svar: Hahah jag är inte riktigt redo än designmässigt ;) Men hur kan du inte gilla te? Det som är så underbart!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Annie:

Ja visst är det lustigt att jag inte gillar te?? Speciellt eftersom jag har bott i te-drickar-landet nummer ett i drygt 15 år...haha! Men det kan nog ha något att göra med att mina föräldrar tvingade i mig te när jag hade maginfluensa när jag var liten...men annars har jag världens bästa föräldrar så klart :D Jag får hålla mig till varm choklad på vinterhalvåret:)

Svar: Hahaha! Men varm choklad är inte så illa det heller! ;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp