Gott Nytt År!

Första dagen på det nya året är här och med det även ett slut på det gamla. Även om jag inte vill känns detta som en bra dag att skriva det sista inlägget för säsongen. Granen slokade så sorgligt och är nu utslängd vilket innebär ett ganska så officiellt avslut på min favorithögtid. Så nu vill jag önska er ett Gott Nytt År och säga tack så jättemycket till alla som följt mig under mina första månader av julbloggande. Det har definitivt höjt julen till en ny nivå. Hoppas ni får ett underbart år och vill mötas här igen under hösten (och kanske ett par gånger innan dess). På återseende!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Annie:

På återseende då! Tack för julsäsongen som gått:) Kram!
ps För mig var ditt kort på eran fina gran inramad av den fina granslingan runt dörrkarmen nog bloggsäsongens finaste julbild! ds

Svar: Nej tack så jättemycket!!! Kämpade länge och väl med den konstellationen haha! Ses till hösten, kram!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp