Första advent

Så var dagen här. Den första "juldagen" på året. Jag har varit borta hela dagen och kom hem först nu efter att Mamma tog mig till Limhamns julmarknad efter jobb. Vi gick runt lite och fick gratis glögg och lussebullar och köpte även lite smått och gott. Mamma köpte en julost och jag en jättegullig julmugg. Sedan hittade vi även en krans till dörren. 
 
 
 
Vi stannade även och tog en kopp varm choklad
 
 
 
 
 
 
Årets adventsstake som jag tycker blev väldigt fin!
Julmarknad | |
#1 - - Anna:

Jag tycker att din sida är jättefin! Väldigt mysig! Dörrkransen är verkligen fin.

Svar: Tack så jättemycket! :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Annas Strålande Jul:

Vad mysigt med julmarknad! Jag hoppas kunna gå på den traditionella julmarknaden i Umeå nästa helg. Jättefin dörrkrans och ljusstake.

Svar: Ja verkligen! Även om man inte köper något utan bara går runt lite! Och tack så mycket :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp