Happy Halloween!

Tekniskt sett är det ju inte Halloween längre men för ikväll kan vi låtsas för snart går årets halloweenfest av stapeln. Det känns som vi svennar är lite förvirrade när det kommer till halloween. Eftersom det inte är en "riktig" högtid här går det typ att fira lite närsom eller vad säger ni?
 
Jag ska hur som helst snart börja göra mig iordning för mina systrars årliga spektakel. Vad jag blir får ni se en annan dag. Spenderade hela kvällen igår med en kompis fixandes med våra kostymer. Hon kommer snart hit för att börja göra oss iordning eftersom det lär ta lite tid. Har aldrig haft en så satsig utklädnad förut så jag hoppas det blir bra. 
 
Jag tog precis ett halloweenbad för att sättas i rätt stämning. Det blev det här lilla ögat från Lush som bjöd på en väldigt trevlig badupplevelse. 
 
 
... Fasar för sitt öde.
 
 
 
You can't fight fate...
Allmänt | |
Upp