Days Of Our Lives Christmas

När jag och mina systrar var små älskade vi att se på Våra Bästa År på TV3 under loven och lediga dagar. Det var verkligen det bästa med att vara hemma och vara sjuk också när man kunde få njuta av alla intriger. Vi älskade alla överdrivna ögonbrynshöjningar och att samma drama kunde pågå månader i sträck och kunde inte få nog av de övernaturliga fenomenen som talande läskburkar och folk som uppstod från de döda haha. En annan väldigt fin sak var den årliga Horton tree trimming festen de hade varje jul när de klädde granen med personliga julkulor med hela släktens namn på. Ibland kan jag gå tillbaka och titta på dessa klipp bara för att få lite julstämning och tänka tillbaka på barndomen. 
  
 
Är det någon annan som brukade kolla på Våra Bästa År? Eller möjligtvis en annan cheesy såpopera?
Jul på TV | |
#1 - - Nathalie:

Åh, såna där gamla såpoperor är ju så bra fast ändå så dåliga haha.. Jag kollade mycket på sunset beach, men minns inte direkt något julavsnitt av det. Dock så minns jag rederiets olika julavsnitt och de brukar jag fortfarande kolla ibland, för att precis som du få lite känsla av jul och barndom :)

Svar: Hahah! Det är så roligt. Minns att jag tyckte det var så sjukt spännande också XD
mykindofchristmas.blogg.se

Upp