Startar säsongen

Hallå i stugorna!
 
Då var det den tiden på året igen. Höst och Halloween ockuperar mina tankar dagarna i ända och jag längtar till krispiga dagar och knastriga höstlöv. Jag var lite osäker på om jag skulle blogga alls i år eftersom det inte var så regelbundet förra året för min del men idag efter jag höstfixat på min balkong insåg jag att jag faktiskt ville skriva ändå. Så det blir nog lite sporadiskt i år igen. När jag känner att jag har något speciellt att lägga upp och sådär, men det är ju bättre än inget va? Jag vet att alla mina trogna fans hade haft svårt att klara säsongen utan mig......
 
Jag och mamma var hur som helst på plantagen för att leta pumpor och höstblommor. Det senare var det inte jättebra utbud på än, jag tror vi var för tidigt ute, men lite blev det ändå. 
 
 
Har ni någonsin sett en bättre baklucka? Höstljungen var mammas men allt annat mitt.
 
 
Två nya blomster plus nya, höstiga kuddfodral från IKEA.
 
 
Andra hörnan av ballen som jag tror kommer bli riktigt mysig på kvällen. Tänkte även att jag kanske skulle lägga en ljusslinga bland allting.Pumpalyktan och ljusslingan runt räcket kommer från partykungen. Man kan även skymta ljungen i balkonglådorna. 
 
Det blev så mysigt och jag fick en ny kärlek till min älskade balle. Har inte velat hänga här de senaste veckorna. För varmt plus massa halvdöda sommarväxter. Men nu fick jag ny balkonglust igen. Ska nog skaffa mig en värmelampa så jag kan hänga här hela vintern!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Härligt att du julbloggar en säsong till :)
Härliga höstfärger på din balkong <3

Svar: Tack! Så kul att du läser<3
Och tack!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp