Fler granar och fjärde advent

Glad fjärde advent. Börjar ju tappa räkningen på hur många granar jag klätt i år men i fredags blev det en till och det är ändå den officiella granen i vår familj får man nog säga. Det var granen hemma hos mamma och pappa och det är ju också där vi firar jul. 
 
Idag är det också sista advent och jag bara sitter här och tänker hur snabbt det gått. Samtidigt är jag inte superledsen över att 2020 äntligen är slut. Måtte vaccinutdelningen vara effektiv och att folk faktiskt tar den så detta helvete kan vara över snart. 
 
Jag har i alla fall lyckats plöja igenom hela säsong 2 av Home for Christmas på Netflix de senaste två dagarna och ser nu fram emot julaftonsveckan. Hur ser era julplaner ut? Mina julaftonsplaner blir rätt så standard minus farmor och hennes man. Är tacksam över att vi kunnat fortsatt träffas som familj eftersom vi alla bor så nära varandra. Hade verkligen mått skit igenom denna pandemin annars.  
 
 
 
Allmänt | |
Upp