En blodig jul

Man kan knappast kalla mig händig. Idag när jag skulle hänga upp mina nya julstjärnor märkte jag helt plötsligt hur stjärnan var täckt av blod. Jag tittade ner på min hand och insåg att jag någonstans i processen hade skurit mig på stjärnan och blodet verkligen rann. Jag sprang in till toan och lämnade ett spår av blod efter mig. Konstigt att det kan blöda så mycket när jag inte ens kände när jag skar mig. Nu är stjärnorna iallafall på plats. Den ena hänger lägre än den andra och den har även lite disco ibalnd när den känner för det. Det orkar vi inte bry oss om just nu dock med all blodförlust i åtanke. Mysigt blev det åtminstone. 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jul hos Emma:

Så mysigt det ser ut med stjärnorna! Tråkigt med blodet bara. :)

Svar: tack! Det löste sig med lite plåster haha
mykindofchristmas.blogg.se

Upp