Julafton 2019

God fortsättning får jag väl säga med sorgset hjärta då. Nej, det känns faktiskt okej att julafton är förbi för en gångs skull. Förmodligen på grund av att jag inte är trött på julen än. Vanligtvis brukar jag vilja kasta ut granen redan på annandagen men i år njuter jag fortfarande av mina och alla andras vackra ljus och är glad så länge julen hänger kvar runtomkring. 
 
Julafton var hur som helst väldigt trevlig även om det var väldigt mycket liv med alla barn. Lillasystern kom hem med sin första på självaste julafton så det var mycket uppmärksamhet på den nya bebisen och de andra två barnen var höga på socker och paket så det var ju inte direkt en lugn julafton. Här kommer i alla fall bilder från vår julafton 2019.
 
 
 
 
 
Muntert gäng kollar Kalle
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp