Höst?

Hej hopp! Jag har ju fasat för att sommaren ska ta slut och inte direkt längtat till hösten eller julen. Idag är det dock tillräckligt kallt och blåsigt ute för att jag skulle få min första höstfeeling. Så Jag gick hem och gjorde mig en kopp julte och tog en lussebulle (som jag bakade förra veckan för övrigt för det är faktiskt en sommartradition) och började bläddra i en fantastisk kokbok jag fick i födelsedagspresent i år.
 
 
Den har så många recept jag vill testa och  ger verkligen julkänsla när man kollar i den. Så just nu ser jag verkligen fram emot att dra fram alla stickade koftor, tända kaneldoftande ljus och fylla hela mitt hem med pumpor. 
Allmänt | |
#1 - - Sofies julblogg:

Å, jag skulle också vilja ha fler vegantips till julbordet!

Svar: Ska försök lägga ut en del när det börjar närma sig :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp