Bucket list för hösten

Förra året skrev jag en bucket list för julen dvs allt jag ville göra innan julen var över. Jag kan dock inte minnas om jag gjort en för hösten tidigare. Jag blev inspirerad av Mer jul att göra min egen och nu längtar jag så mycket till den ordentliga hösten när löven faller av träden och det blir så där underbart kyligt och doftar regn överallt. Så without futher ado, min höst bucket list!
 
Höstpynta min lägenhet
 
Planera min halloweenkostym
 
Gå på halloweenfest
 
Göra en stor sats pumpkin pie spice som räcker mig hela vintern
 
Baka pumpacupcakes
 
Baka kanelbullar (kanske till och med pumpakanelbullar)
 
Ta en skogspromenad när alla löven skiftat färg
 
Laga mustiga soppor och grytor
 
Se "The Nightmare Before Christmas"
 
Se "Hocus Pocus"
 
Tända höstiga dofljus
 
Ha en heldag inomhus när det regnar ute
 
Skära ut en pumpa
 
Baka pumpapaj
 
Fira thanksgiving
 
 
Förra årets pumpa
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Kul att du gjorde en höst bucket list 😊🍂 va roligt med thanksgiving!

Svar: Ja det är mysigt med fler traditioner! 🦃🍁
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Jul, Strålande Jul:

Så mysigt allt det där låter! Jag älskar Nightmare Before Christmas och Hocus Pocus. De känns sådär alldeles extra höstiga och Halloweeniga. Heldagar inomhus när det regnar ute är bland det bästa som finns faktiskt.

Svar: Visst är det! Längtar till allt det höstiga så mycket🎃🍂
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Sofies julblogg:

Rolig idé! Kanske gör en lista jag också. :) I så fall får "The Nightmare Before Christmas" följa med till den. :)

Svar: Vad som helst får följa med 😊🎃
mykindofchristmas.blogg.se

Upp