Äntligen höstpyntat

Nu har jag äntligen myst till det rejält hemma och höstpyntat. Det blev så fint! En mysigare kväll har jag inte haft på länge. Jag älskar verkligen dessa pumpaljusslingorna från förra årets Halloweenfest som jag fick med mig hem. Sedan lade jag även ut lite fejklöv och kottar och ställde ut fyra små pumpor plus en söt Halloweenpumpa jag köpte på Vellingeblomman. Men det finns en twist... Det är också ett ljus haha. Tänker nog inte tända det dock för det är så gulligt. Ett ljus jag däremot tände var Pumpkin Apple från Bath and Body Works. Det luktar så gott och fräscht. Som en äppelskörd. Det perfekta ljuset att ta oss in i hösten helt enkelt. De kryddigare får komma efterhand. 
 
 
 
Bänken i hallen
 
 
 TV-bänk i vardagsrummet
 
 
Riktig pumpa och låtsaspumpa
 
 
Höstiga dofter sätter pricken över i
 
Allmänt | |
Upp