Halloween TV

Det finns inget jag är bättre på än att ploga igenom serie efter serie på rekordtid. De senaste månaderna har jag verkligen varit på mitt A game. Alla serier jag har kollat på har dessutom varit riktigt bra. Jag tänkte tipsa om en av dem som passar speciellt bra till Halloween. Stranger Things finns på Netflix och handlar om ett mystiskt försvinnande som blir mer och mer märkligt desto längre utredningen fortgår. Snart inser folk att det är något onaturligt och  ont i luften. 
 
Jag är väldigt rädd av mig och ser aldrig på skräckfilmer så jag var lite rädd att se detta men det var bara precis lagom läskigt och perfekt nu i Halloweentider. Säsong 2 släpps dessutom snart och jag längtar!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anette - En fin jul:

Visst är det mysigt att titta på serier, har också en förmåga att plöja serier på kort tid :)

Svar: Finns inget bättre tidsfördriv! :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp