Halloween 2017

I lördags gick årets Halloweenfest av stapeln och jag tänkte dela med mig av lite bilder från festen. Jag var oerhört nöjd med årets dekorationer. 
 
 
Det bjöds på snacks i stora mängder
 
 
 
Denna pumpan skar jag ut och blev väldigt nöjd hehe.
 
 
Även en vinfylld pumpa fanns tillhand
 
 
Det fanns också ett photo boo-th med en polaroidkamera för att föreviga kvällen.
 
 
Bland alla fina utklädnader skulle en vinnare röstas fram. Årets blev Anna Book vilket jag inte fick bild på tyvärr.
 
 
I år klädde jag ut mig till Darla från Hitta Nemo (Jag har en tandställning också som inte riktigt syns på bilden).
 
 
Festvärdarna var Aladdin och Anden.
 
 
Och här har vi även Duff man, Charlie Chaplin och ett påsytt ansikte.
 
Bland festattraktionerna fanns en sockervaddsmaskin som jag var in charge of till en början men som alla gick bananas över senare på kvällen haha. 
 
Det var alla bilder jag fick tyvärr. Vi hade mycket mer pynt och annat som jag hade velat fota men glömde ju bort det under kvällen gång givetvis. Är det någon av er som också haft eller har varit på Halloweenfest ännu?
 
Allmänt | |
#1 - - Nattak:

Har redan massa idéer till nästa år 🎃

Svar: Yey!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Anette -En fin jul:

Vilka häftiga dekorationer, så många roliga idéer :)

Svar: Tack, tack! 😊🎃
mykindofchristmas.blogg.se

Upp