Varning för fruktansvärd julfilm!

Ikväll ville jag och min syster se en julfilm men eftersom det inte är dags att bring out the classics ännu gick vi in på Netflix för att se vad de hade att erbjuda i julfilmsväg. Vi snubblade över Deck The Halls som verkade lovande nog. Introt var juligt och jag konstaterade att den nog skulle vara helt okej.... Det. Var. Den. Inte. Storyn var i sig tråkig och machostörig men den hade jag nog kunnat acceptera. Det värsta i denna filmen var hur sexistig, transfobisk och rent ut sagt opassande den var. Den är visserligen 11 år gammal nu men kom igen! Hur kan ingen i produktionen ha protesterat mot några av scenerna i denna filmen? 
 
Jag skriver i alla fall för att varna er att inte slösa er tid. Förra året skrev jag en lista på de sämsta julfilmerna jag sett och låt oss bara säga att denna hade hamnat i topp.
 
 
Allmänt | |
Upp