Tomtebyn

I helgen var jag och mina vänner på vårt årliga julbesök i Tomtebyn på Vellingeblomman. Det var smockfullt eftersom det var söndag och jag måste säga att det är inte lika bra som det har varit en gång i tiden. Det finns inte lika mycket fint granpynt som det en gång funnits är väl det största problemet sen kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är men de har satsat väldigt mycket på att sälja ätbara saker istället för julpynt. Är man som jag inte heller helt frälst på småtomtar blir utbudet med ens tio gånger mindre. 
 
En del småsaker köpte jag i alla fall med mig hem. Det blev lite girlanger till min stora gran. Likadana som jag har i min lilla sovrumsgran fast i guld. Sedan en julstjärna som ska planteras om tids nog och ett juligt yankee candle. Jag var egentligen ute efter doften christmas cookie men den fanns inte och denna var ganska lik.
 
 
 
Den klassiska bilden på Naomi i sitt önskehår.
Allmänt | |
#1 - - naomi:

aww yessss

Upp