Julpynt deluxe

Jag har julpyntat! Det är det tidigaste jag har varit ute men jag tänkte varför vänta liksom? Jag vill hinna njuta så länge som möjligt och jag är dessutom lite stressad över att hinna med allt jag vill i jul så det är bättre att dela upp det. Jag har fortfarande en del jag planerar att göra i pyntväg och så klart har jag inte köpt en riktig gran än men jag visar allt efter hand som det kommer upp. Här är lite bilder på det jag gjort!
 
 
 
Här kan ni se mina färgglada lampor på balkongen. De gör mig så glad varje gång jag ser dem!
 
 
En liten krubba. Stjärnljusen har jag alltid framme men de passar extra bra så här i juletid.
 
 
En liten krans på insidan av dörren.
 
 
Klassiska ljusstakar i vardagsrummet
 
 
och dessa fina sladdlösa i köket
 
 
mina julkuddar plockades fram (jag vill dock köpa fler i år)
 
Det var allt jag plockade fram for now. More to come!
Allmänt | |
Upp