Avslut

Igår firade vi serbisk jul med morfar vilket satte punkt för våra juliga aktiviteter för denna gången. Därför tänkte jag att det vore passande att avsluta bloggen för säsongen också. Dock visste jag inte att jag skulle vakna till att snön äntligen låg vit på marken (lagom passande) och med den fortfarande fallande utanför fönstret känns det lite underligt att säga hejdå... Men jag har plockat bort allt mitt julpynt och det finns ju faktiskt inte direkt något mer att skriva om för tillfället så jag tar och tackar för mig för denna säsongen och delar ut ett stort tack till alla som följt mig denna julen. Hoppas vi möts här igen om ett par månader (och några gånger innan dess).
 
 
 
Det är nästan bud på att ta en promenad i snön och sedan avnjuta en kopp varm choklad för att fira ännu en härlig julbloggssäsong.
Allmänt | |
#1 - - Nattak:

Åh, så sorgligt.

Upp