Jul med Ante

Jag älskar julen!!! Som om ni inte visste det haha. Men jag är bara så uppfylld av julstämning hela tiden nu. Min gran är så sjukt vacker och varje gång jag går genom dörren slår doften mig i ansiktet och fyller mig med lycka. Så, nu är det slut på cheese.
 
Jag är nyss hemkommen från att fira min systers sambos 33 års dag. När vi åkte därifrån fick Mamma och Pappa med sig en säck julklappar eftersom vi alla ska fira hos dem och då insåg jag hur nära julafton är nu.
 
När jag kom hem och efter att jag tänt alla mina juleljus tog jag ett bad med badbomben Christmas Sweater som är en av de juligaste produkterna Lush har släppt i år. Luktar kryddigast av alla i alla fall och lämnade quite the spectacle i badet. Nu ska jag göra mig lite varm choklad med grädde och se Jul med Ernst.
 
 
 
Allmänt | |
Upp